• Özel Kurumsal+Plus üyelik paketi için 50% İNDİRİM fırsatı kazan. Üstelik Kurumsal+Plus paketi satın aldığınızda + Reklam Hizmeti + Mesleki Rank Yanında Hediye! - Kampanya 2024 yıl sonuna kadar geçerlidir! Detaylar için Tıklayın!
  • Merhaba! WF’e hoş geldiniz! WF, Türkiye’nin en iyi webmaster forumu ve freelancer platformu olarak bilinir. Burada webmasterlar, yazılım geliştiriciler, sosyal medya uzmanları, domain ve hosting hizmetleri ile ilgilenen kişiler bir araya gelir. WF, güncel ve bilgi dolu içerikleri paylaşarak kullanıcılarına fayda sağlar. Aynı zamanda kaydolup giriş yaptıktan sonra konu oluşturabilir, mevcut konulara yanıt gönderebilir, diğer üyelere itibar kazandırabilir ve özel mesajlaşma programınızı kullanabilirsiniz. Üstelik tüm bu özellikler tamamen ücretsizdir! 😊

Kilo Verirken En Çok Tercih Edilen 5 Diyet Çeşidi

Elbeate

Elbeate bir gün...
kullanici
23 Ocak 2022
96
1
46
14
eniyinet

Kilo Verirken En Çok Tercih Edilen 5 Diyet Çeşidi​



1.) Detoks Diyeti​

Detoks diyeti genellikle hanımların tercihi olan vücut üzerinden ödem ve gereksiz suları (toksinler) atmak için yapılan bir diyet şekli. Bu diyeti yaparken spor yapmak ve en az 2 litre su içmek gerekir.



Detoks Diyeti Nasıl Yapılır?​

3 ana öğün ve 3 ara öğün olmak üzere günde 6 öğün yemek yenilir. Yemek aralarında günde 6 tane orta boy meyve tüketilmeli.

Tüketilen meyveler günlük şeker ihtiyacını karşılamaktadır. Dereotu, maydanoz gibi bitkilerin suları ile toksin atıcı içecekler yapılır ve içilir bu içecekler toksinlerin vücuttan çıkış süresini hızlandırır.



Detoks Diyetini Kimler Yapmalı?​

Hızlı ve sağlıklı bir şekilde kilo vermek isteyenler, forma girmek isteyenler, kalp hastalığı olanlar.





2.) Alkali diyeti​

Alkali diyeti vücudun pH dengesini sağlamaya yarayan oldukça sağlıklı bir diyet çeşididir. Kahvaltı veya öğle yemeğinde önerilen yiyeceklerin istenildiği kadar yemek yenilen

bir diyettir. Aşırı derecede et ve süt ürünleri tüketerek fazla protein almak vücudun pH dengesini bozar bu nedenle pH dengesini sağlamak için Alkali Diyet tercih edilebilir.



Alkali Diyet Nasıl Yapılır?​

Sağlıklı besinlerin içerdiği asit oranına göre yiyecek seçimi yapılan bir diyet olan alkali diyet taze meyve, sebze ve yumru kökleri ile beslenmek üzerine kurulmuştur ve protein tamamen reddedilir.



Alkali Diyeti Kimler Yapmalı?​

Vücudunda ki pH dengesini sağlamak isteyenler, kısa bir süre bitkisel beslenmek isteyenler, uzun ömürlü yaşamak isteyenler.





3.) Lahana Diyeti​

Hızlı bir şekilde vücuttaki toksinleri atmaya ve yağ yakmaya yardımcı Lahana Diyeti pek çok obeziteli veya hızlı bir şekilde kilo vermek isteyen kişiler tarafından tercih edilmekte.

Uzun süre yapılamayan bir diyet olan Lahana Diyeti yalnızca bir hafta boyunca yapılır ardından 2 haftalık bir süre boyunca ara verilerek devam edilebilir.



Lahana Diyeti Nasıl Yapılır?​

Lahana diyeti 7 gün (1 hafta) boyunca Lahana temelli yapılan bir diyettir Lahana çorbası, Lahana salatası ve Lahana ile yapılan pek çok şey daha tüketebilirsiniz.



Lahana Diyetini Kimler Yapmalı?​

Çok hızlı bir şekilde çok fazla kilo vermek isteyenler, yaza en kısa sürede ve en hızlı şekilde hazırlanmak isteyenler.





4.) İsveç diyeti​

1 Haftada 3 ile 5 kilo arası yağ yaktıran bir diyet olan İsveç diyeti 6 günden önce bırakılamaz ve 13 günden uzun süre yapılamaz



İsveç Diyeti Nasıl Yapılır?​

Belirtilen miktarın üzerinde gazlı içecek, kahve ve çay tüketmemelisiniz. Günde 2 litre su içmelisiniz. Diyeti bırakmak istediğinizde

6. günü tamamlamış olmalısınız. İsveç Diyeti’ni 13 günden fazla sürdürmemelisiniz. Üç ayda bir tekrarlayabilirsiniz.

Öğle mönüsünü akşam, akşam mönüsünü öğle yiyebilirsiniz. Türk kahvesi fazla kafein içerdiğinden hazır kahve tüketmeniz öneriliyor.



İsveç Diyetini Kimler Yapmalı?​

Diyet yaptığını hissetmeden sağlıklı beslenerek kilo vermek isteyenler.





5.) İf Diyeti ( Aralıklı Oruç )​

Aralıklı oruç pek çok kişinin denediği ve çok kişinin başarılı olduğu bir diyet çeşididir. Günün belli bir saat aralığında yemek yiyerek yapılır.



İf Diyeti Nasıl Yapılır?​

Gün içerisinde kendinize belirli saatler koyarak o saatler aralığında yemek yiyerek o saatler dışında da yemeyerek yağ yakımını hızlandırabilirsiniz.
 
Üst Alt